نی نی دوست محافظ کودک دلبند شما

نی نی دوست محافظ کودک دلبند شما

وظیفه اصلی مجموعه نی نی دوست طراحی و تولید هوشمندانه و ایمنی محصولاتی است که کودکان شمارا از خطرات و حوادث احتمالی محافظت می کند. خطرات و حوادثی که در بعضی از مواقع باعث بروز مشکلات غیر قابل جبران می گردد.
هر پدر ومادری بی صبرانه در انتطار فرآیند یادگیری،نشستن،ایستادن و راه رفتن نوزاد دلبند خود هستند.
اجتناب ناپذیر است که کودک نوپادر فرآیندیادگیری زمین می افتد،اما می توان حوادث ناشی از آن را کاهش داد.نی نی دوست؛ به راحتی پوشیده می شودو در هنگام سقوط می تواند به طور موثر از پشت سر نوزاد شما محافظت کند.
حفره بین سر نوزاد و هاله امکان تهویه را فراهم کرده و نوزاد را خنک نگه می دارد.بسیاری از والدین آن طور که تصور می کنند درباره آسیب و ضربه به سرنوزاد چیزی نمی دانند. پوست سر نوزاد و استخوان جمجمه و غشای آن بسیار لطیف و نازک هستند و به مرور زمان و با افزایش سن نوزاد و در پی رشد وی ،ضخیم و محکم می شوند و با کوچکترین ضربه آسیب می بینند.
قسمت پشت سر(cerbellum)یکی از مهمترین بخش مغز است و محافظت از آن امری واجب،مهمترین راه پیشگیری از ضربه مغزی(concussion)ایمنی است، استفاده ازاین بالشت ایمنی می تواند بهترین محافظت را از پشت سر کودک نوپا داشته باشد.
تمام موارد ضربه به پشت سرکودک را هر چند خفیف باید جدی گرفت چون ممکن است منجر به آسیب هایی بسیار جدی در آینده شوند.طول شانه قابل تنظیم این اجازه را به کودک می دهد تا به راحتی حرکت کند.مناسب برای کودک ۵تا۱۸ماه،بسیار سبک و زیبا باوزن ۱۳۰g هیچ گونه فشاری بر روی شانه کودک وارد نمی کندو کودکان عاشقِ پوشیدن آن هستند.

 

شما ممکن به اینها نیز علاقه داشته باشید